Thursday, February 24, 2011

M y L i l t l e B a b y

Sayer tahu ramai kawan-kawan ingin mengetahui siapa baby yang saya pegang dalam album Facebook saya baru-baru nie.. well..actually bukan perkara besar..yes... saya sudah pun de anak.. 
Namanya Adam asyraff umurnya da 43 hari..lagi 1 hari sudah abes pantang..
saye jaga since selepas seminggu dy lahir..saye biasakan diri saye sebagai IBU sbb encek suamy ckp sesuai ngan saye..hihihi..and encek suamy lak BABA..Sbb saye pun pggl dy baba gak..hahhaha
meh saya jawab soalan2 anda :)

People keep asking anak sape??
Anggaplah adam rezeki allah.. dan saya hanya ingin menolong orang di dalam kesusahan..
yang penting saya dan suami sungguh bahagia dengan kehadiran adam :))

Kenapa ambil anak angkat sedangkan kami baru kahwin?
well, we're no planning anything..its just happen..da mungkin takdirNYA..
Saye terima dengan redha..rezeki jgn ditolak :)

Kamu tak boleh mengandungkah??
de gak orang ckp cam tu kan.. haishh..x baik doakan bukan2..
mungkin lom de rezeki saye lagi...and adanya adam saya dapat membimbing diri saye sebelum 
menjadi THE REAL MOM :))


We're both really happy dengan kehadiran adam asyraff sebagai penyeri rumah tangga kami..
even bukan anak kami sendiri..kami akan bg sepenuh kasih sayang kami terhadapnya..
I dun care what people said.. i noe what i doin..and i ok with that..Dan dengan ini saye mengistiharkan 
yang saya sudah ada anak..full stop..no more question.hihihi
Paling best encek suamy kerap balik..hahaha..suke..suke..